Kai pateikiate užsakymą mūsų parduotuvėje, mes jį apdorojame ir tiesiogiai išsiunčiame iš mūsų sandėlio tiekėjo. Tai leidžia greičiau pristatyti prekes ir išlaikyti žemesnes kainas.
DUK (Dažniausiai užduodami klausimai)
- Kaip veikia užsakymo procesas?
- Kiek laiko užtrunka pristatymas?
- Ar galiu grąžinti ar pakeisti prekę?
- Ką daryti, jei mano siunta nebuvo pristatyta?
- Ar prekės visada yra sandėlyje?
- Ar siūlote konfidencialų (diskretų) pristatymą?
Kaip veikia užsakymo procesas?
Kiek laiko užtrunka pristatymas?
Užsakymai paprastai išsiunčiami per 1-2 darbo dienas po apmokėjimo. Pristatymo laikas iprastai tarp 3-5 darbo dienų.
Ar galiu grąžinti ar pakeisti prekę?
Prekes galima grąžinti arba pakeisti tik tuo atveju, jei jos turi gamyklinių defektų (ne dėl naudojimo ar netinkamo elgesio). Tokiu atveju susisiekite su mumis per 14 dienų nuo prekės gavimo, ir mes pasirūpinsime keitimu.Dėl kitų priežasčių (pvz., nepatiko spalva, dydis, nuomonės pasikeitimas) grąžinimai nėra galimi dėl higienos ir saugumo reikalavimų.
Ką daryti, jei mano siunta nebuvo pristatyta?
Jeigu siunta nebuvo pristatyta ar liko neatsiimta pašte, susisiekite su mumis – mes padėsime išspręsti situaciją. Atkreipkite dėmesį, kad nepristatytos siuntos sukelia papildomas siuntimo išlaidas, todėl prašome užtikrinti, kad nurodytas adresas būtų teisingas ir siunta būtų priimta.
Ar prekės visada yra sandėlyje?
Mūsų prekių asortimentas nuolat atnaujinamas. Vis dėlto gali pasitaikyti, kad tam tikros prekės laikinai nėra sandėlyje. Tokiu atveju mes nedelsdami jus informuosime ir pasiūlysime alternatyvą arba pinigų grąžinimą.
Ar siūlote konfidencialų (diskretų) pristatymą?
Taip! Visos prekės pakuojamos diskretiškai, be logotipų ar užuominų apie turinį.